lørdag 23. april 2011

Påskeaften!

Hei endellig er det påskeaften, jeg har gledet meg sykt mye!
Jeg og Henrik (lillebror) hadde planlagt at med en gang vi våknet skulle vi vekke verandre og løpe ut med en gang! vi våknet klokka halv ni, så kom Henrik (lillebror) inn på rommet mitt og spurte om vi skulle gå ut å lete etter påskeegg! Så gikk vi inn på rommet til mamma og pappa å sa at vi gikk ut nå. Da gikk Henrik til vinduet og sa "se et påskeeggg!", jeg løp ikke til vinduet som jeg altid gjør, nei da! Jeg sto der å glanet på Henrik som bare bablet i vei! Jeg fulgte ikke med jeg, jeg ville bare ut! Så løp Henrik ned, jeg gikk etter (jeg var veldig trett) han tok på seg skoene lynraskt, jeg kom etter, da vi var ute løp han til hagen, jeg bare tok han i armen og sa "vi GÅR".
Så kom vi til hagen... der var det et påskeegg der det sto THOMAS på! "Det er jo pappa" sa jeg vi løp inn gav egget til pappa løp ut fant et egg til, så var det sån at vi fant ikke det tredje påskegget (det var umulig!) men jeg fant det til slutt! Det var i en grop i bakken som var godt  gjemt under en kost! Helt utrolig;) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar